sábado, 19 de diciembre de 2009

COMENTARIOS



Hola collacios, yera hora de que la xente empencipiara a comentar lo que yo falo nesti blog. Daquien ponme a cayer d'un burro, otros apoyenme porque saben que nun digo ninguna mentira de lo que pasa nel pozu, otros llamenme mongol. Que quereis que vos faiga, a tol mundu nun y pues cayer bien, sobre too al departamentu "NUN SE SABE PA QUE TAN" del pozu, ca un que piense que departamentu ye, nu fai falta rompese munchu la testa. Buenu a lo que ibamos, lo importante ye que falen de un, pa bien o pa mal, porque nun hay peor cosa pa una persona que la indiferencia. Por eso prestame munchu que se comenten les coses, porque tol mundu nun pensamos igual. Eso si yo nun creo que faltei al respetu a naide, pero si daquien se siente ofendiu porque sea mentira lo que escribo y me lo demuestra, entos pidoi perdón. Asi que animaibos a facer comentarios, que ye bueno pa un dicir lo que piensa y quedar a gustu. Tamien quiero contestar daque comentariu, que yo tengu un capataz que ye el que me destina y sabe a la hora que entro, que salgo y lo que faigo. Asi que ca un lleve el su paquete y como diz un dichu conociu " VIVE Y DEJA VIVIR". Bueno cuquinos mirai que semeya per guapa vos pongo pa que tengais daque dicir, que la vida ye un carnaval.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Me parece que Cerricu, cerricumongol y Anónimo somos el mismo, en definitiva, aquí solo lee y publica el mismo mongol.

Anónimo dijo...

Cerricu, yes el meyor, sino fuera por lo del Madrid...No lo hay meyor en to Carrio. Ta clarísimo que merecías más la categoría que los otros dos.
Tu yes más paisano, más antiguo y sabes más de mina que nadie.

Anónimo dijo...

TU SI QUE SABES, acuerdeste quien decia eso. No cambies nunca, gente como tu alegra mucho el trabajo.

Anónimo dijo...

5 lobitos tiene la loba,5 lobitos detras de la escoba....se te ve un tio k juega con ventaja,en el sentido k kritikas por k tienes las espaldas bien cubiertas,y reinvindikas por la facilidad de k sabes k estas cubierto,k no te puede pasar nada en el pozu,te cobijas segun te interesa con unos y en otras ocasiones con otros..lloras ante un capataz para topetar en tu prejubilacion pero eso si trabajar k trabajen tus compañeros k pa eso tienes tu la categoria...se te ve el plumero chaval