Que tal cuquinos?. Prestariame que echareis una güeya a esta fábula, haber que vos paez.
" Un cuervo robó a unos pastores un pedazo de carne y se retiró a un árbol.
Lo vio una zorra, y deseando apoderarse de aquella carne empezó a halagar al cuervo, elogiando sus elegantes proporciones y su gran belleza, agregando además que no había encontrado a nadie mejor dotado que él para ser el rey de las aves,con tanta personalidad y buen hacer, pero que lo afectaba el hecho de que no tuviera voz.
El cuervo, para demostrarle a la zorra que no le faltaba la voz, soltó la carne para lanzar con orgullo fuertes gritos.
La zorra, sin perder tiempo, rápidamente cogió la carne y le dijo:
-- Amigo cuervo, si además de vanidad tuvieras entendimiento, nada más te faltaría realmente para ser el rey de las aves. Moraleja:
Cuando te adulen, es cuando con más razón debes cuidar de tí."
Nun vos paez que así actua el Capataz Jefe del pozu. Que naide piense que primeru besolu en culo y agóra echo de él, no nun ye eso, pa mí sigue siendo SAN VAZQUEZ, una gran persona, pero lo que ye, ye y puntu, hay que decilo, gustai muncho pasate la mano pel llumbu como a los perrucos hasta que te camela pa que-i saques les castañes del fuevu y llueu al mínimu inconveniente pasa de tí, eso sí muy diplomaticamente, ye tipu ADOLFO SUAREZ, "puedo prometer y prometo, hasta que te la....". Y nun digo ninguna mentira, ya que tantu él y daque persones más saben que ye verdá. Yo falo nel tema de l'Artilleria, se daque casu más pero esos nun me competen a mí falar d'ellos.
2 comentarios:
Trabaya y calla
No tien na que ver el rollu del cuervu y lo d´abaxo
Gilipollas
Publicar un comentario