lunes, 22 de diciembre de 2008

N' ASTURIANU


Esti fin de semana paselu ente los gallegos, fui a Vigo y quede fartucu  d'agüantayos to'l día que si falar galego, que si lleer en galego,vas pola carretera y les señes tamien en galego, vamos que ya ta bien de que nos tomen po' l pitu del serenu, tantu decir que l'asturianu nun ye ninguna llingua y nun hay manera de que-i den la oficialidá, cuandu yo nun entiendo que lo mesmo Galicia, Cataluña y les Vascongaes o la mesma Andalucia, contra estos nun tengo ná polo menos sientense españoles, sean denominaes provincies hestoriques, cuando que yo sepa más hestorica que la nuestra rexón nun hay ni una o ya nun se acuerden onde fue 'l primer reinu y onde empencipio too. Así que los nuestros políticos ya puen espabilase y de una vez faigan del asturianu llingua oficial, con les sos variantes como en toes les llingues y dejense de marear la perdiz. Yo nun se tendre mil faltes, ya que nel colexu nun nos enseñaron l' asturianu, por eso prestame que los guajes agora lo apriendan, pero po lo menos intentolo con lo que malmente falamos y lo que agüeyo pel diccionariu y de güei n'adelante voy a escribir n'el Blog n' asturianu, asina que esperu que me perdoneis po les faltes que tenga, ya ta bien de que pa unos tantu y pa otros ná, o xugamos tous o rompese la baraxa.

No hay comentarios: